Minden információ rólunk


›› Magunkról

›› Miért vegye igénybe a To Islands Travel utazási iroda szolgáltatásait?

›› A To Islands Travel iroda általános üzleti feltételei

Magunkról

Horvátország apartmanok hotelek a To Islands Travel d.o.o. turisztikai iroda tulajdonában lévő portál, mely a lefoglalást végzi a kiadó nevében, aki hirdeti és árulja a szállásait.

To Islands Travel még 2004-ben alakult, hosszútávú tapasztalattal rendelkezünk a magán szállások, charter hajók, valamint szállodák kiadásának terén Horvátországban. A kínálatunkban 8500 szállás egység, 3600 charter hajó, valamint számos hotel áll. Minden évben ezres nagyságrendben foglalnak le szállást az irodánkon keresztül és ezeket figyelembe véve a legnagyobb irodák közé tartozunk Horvátországban. 2012-ben a Lider magazin Horvátország 100 legmegbízhatóbb partnerei közé sorolta irodánkat. A TO ISLANDS TRAVELON KERESZTÜL TÖRTÉNT FOGLALÁSOK TELJESEN MEGBÍZHATÓAK.

A cég adatai:
To Islands Travel d.o.o. utazási iroda, HORVÁTORSZÁG
Iroda: Ruđera Boškovića 7, 21000 Split, OIB/VAT: HR95019415219, ID. CODE: HR-AB-21-060226108
A bankszámlaszáma:
EURÓPAI UNIÓ - SEPA: AT452011182437944000, SWIFT/BIC CODE: GIBAATWWXXX, ERSTE BANK DER OESTERREICHISCHEN SPARKASSEN AG- Graben 21, 1010 Wiedeń

HORVÁTORSZÁG: HR8723400091510357533 u PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d.
SWIFT: PBZGHR2X


Kereskedelmi biróság Split Tt-06/3003-4, MBS 060226108
Az alap tőke 760.000,00 HRK, teljes egészében be van fizetve. Az igazgatóság tagja: Ivica Sinovčić

Miért vegye igénybe a To Islands Travel utazási iroda szolgáltatásait?

  1. To Islands Travel csak olyan objektumokat képvisel, melyek a horvát turizmusi hivatal által vannak ellenőrizve és kategorizálva, valamint engedéllyel is rendelkeznek. Minden kiadóval közvetlen szerződést írattunk alá. Az objektumokról és a szállás egységekről készült képek részletesek és le vannak ellenőrizve. Az objektum helye a térképen pontosan be van mutatva.

  2. To Islands Travel teljes szolgáltatást nyújt és választ ad az Ön kérdéseire. Segítünk vendégeinknek minden probléma megoldásában, melyekkel Horvátországi tartózkodása alatt találkozhat. Bármilyen kérdést feltehet a szállással vagy a célponttal kapcsolatban – megpróbálunk mindegyikre válaszolni.

  3. Akciós ajánlatok, first minute, last minute. A házigazdák gyakran hirdetnek akciót, hogy megtöltsék a szabad időpontokat, és mi értesíteni fogjuk Önt, ha lesz valamilyen kedvezmény.

  4. Rugalmas fizetés. A lefoglaláskor kifizetheti csak az előleget a To Islands Travel utazási iroda közvetítésével, az összeg többi részét pedig fizetheti a helyszínen. Bank számlára kell befizetni a pénzt, mely a SEPA rendszerben van ( az átutalás nem kerül sokba) vagy a mi on-line kártyás rendszerünkön keresztül egy biztonsági link segítségével.

  5. Az utalványt, mint az Ön foglalásának hivatalos dokumentumát, rögtön meg fogja kapni e-mailben, miután mi megkaptuk a befizetésről szóló jelentést.

  6. A legnagyobb magán szállási portálok a mi partnereink! Ajánlataink megtekinthetőek a következő magán szállási portálokon: Casamundo, Atraveo, E-domizil, Tripadvisor, Flipkey, Holidaylettings, CaseVacanza, Homeaway, Fewodirekt ,valamint számos más helyen. Ez az igazolás a lefoglalás biztonságára és minőségére.

  7. To Islands Travel, a horvát törvények szerint az Allianz d.d biztosítóval kötött egyességet, mely magába foglal minden olyan kárt, mely a turisztikai iroda vendégeit éri. 300.000,00 HRK-ig lefedik a kárt. (ez kb. 40.000,00 euró).

  8. To Islands Travel minden ügyfelének teljes egészségügyi biztosítást kínál, valamint a utazás lemondásától az Allianz d.d nevében.

  9. To Islands Travel minden évben egyre több olyan objektummal rendelkezik, melyeket bérelni lehet és egyre több vendég használja szolgáltatásainkat.

A To Islands Travel iroda általános üzleti feltételei

A horvát törvényekkel összhangban, az Iroda az Generali vállalattal kötött P13E-1022680937, P15 - 1020000331 számú felelősség biztosítási kötvénnyel rendelkezik.

 

 

SZÁLLÁSHELY FOGLALÁS ÁLTALÁNOS FELTÉTELEI

1. Általános rendelkezések
Az általános feltételek minden természetes és jogi személyre (a továbbiakban: Utas) vonatkoznak, akik a To Islands Travel d.o.o. (a továbbiakban: Iroda) közvetítésével meghatározott tartózkodást vagy az Iroda Internetes oldalain (www.horvatorszag-apartmanok-hotelek.hu) bemutatott vagy az Iroda egyéb reklámanyagain vagy oldalain szereplő szolgáltatást beszélnek meg. Az általános feltételek az utazásra vonatkozó szerződés (a továbbiakban: Voucher) részét képezik, amellyel az iroda igazolja, hogy az Utas nevében és annak költségére egy adott tartózkodást vagy egyéb szolgáltatást (a továbbiakban: Foglalás) beszélt meg a szolgáltatás nyújtójával (a továbbiakba: Bérbeadó). A Foglalás megbeszélésével az Utas igazolja, hogy ezen általános feltételekkel megismerkedett és, hogy azokhoz teljességében tartja magát. A Foglalás megbeszélésével minden, ami ezen általános feltételekben fel van tüntetve, jogi kötelezettségévé válik az Utasnak és az Irodának is. Az Iroda az ügyben kilép közvetítő címen.

2. Az Iroda ajánlata
Az Iroda az Utasnak szállást és az Iroda Internetes oldalain bemutatott egyéb szolgáltatást ajánl. A Bérbeadóval az Iroda külön közvetítői szerződést ír alá, külön kérdőíveket tölt ki a szálláshelyre vonatkozóan, illetve minden egyes szálláshely egységről és a Bérlővel megállapodik a szálláshely egység árában. A Bérbeadó, a kérdőíveken és a szerződésen szereplő aláírásával kötelezi magát arra, hogy az objektumára és a szálláshely egységre vonatkozó adatok a valóságnak megfelelnek, felelős ezen adatok hitelességéért és megbízást ad az Irodának, hogy nevében Foglalásokban állapodjon meg az Utasokkal. A szálláshely egységek az illetékes szerv kategorizálása szerint, illetve a Bérbeadó által kitöltött kérdőívek alapján vannak leírva. A Bérbeadó garantálja, hogy az iroda Internetes honlapjain bemutatott összes kép autentikus.

3. Az Iroda kötelezettségei
Az Iroda kötelezettsége gondoskodni a megbeszélt Foglalás megvalósításáról a turizmus jó szokásainak megfelelően. Az Iroda biztosítja a szolgáltatást az Utas részéről történő Foglalásra vonatkozó igazolás napján megjelentetett információk alapján, kivéve „vis major” esetét. Amennyiben az Utas és a Bérbeadó között meghatározott nézeteltérések jelentkeznek, az Iroda kötelezi magát arra, hogy segít azokat megoldani mindkét fél megelégedettségére.

4. Szolgáltatás ára
Minden egyes szálláshely egység ára az adott objektumot bemutató oldal alján található árlistában van feltüntetve. Az ár a szálláshely egységre vonatkozó bemutatott szolgáltatásra (csak éjszaka, éjszaka reggelivel, félpanzió és más) és bemutatott felszerelésére vonatkozik.Az ár tartalmazza azt a díjat, amelyet az Utas az Irodának fizet annak szolgáltatásaiért. A többi szolgáltatás, amely az árlistában nem szerepel, külön fizetendő. Amennyiben a klíma használatát az ár nem tartalmazza, akkor ez az adott objektum oldalán külön fel van tüntetve. Az Iroda Internetes oldalain feltüntetett árak a Bérbeadóval és partnereinkkel kötött szerződések alapján lettek megállapítva és nem kell, hogy megfeleljenek abban az objektumban kitűzött áraknak, amelyben az Utas tartózkodik. Az esetleges árkülönbség reklamáció tárgya nem lehet. Az árak EUR-ban vannak feltüntetve.
Az Iroda az árváltoztatás jogát fenntartja. Azon Utasoknak, akik a Foglalásra az előleget vagy a teljes összeget már befizették, az Iroda a szolgáltatást a megbeszélt árak szerint garantálja.

5. Idegenforgalmi adó
Az idegenforgalmi adót az Utas a Foglalás címén befizetett utolsó pénzösszeggel együtt fizeti akár a Bérbeadónak a szálláshely egységbe történő érkezéskor, akár az Irodának, amennyiben a teljes összeg befizetése az Irodán keresztül történik. Azoknál az objektumoknál, ahol az ár az idegenforgalmi adót már tartalmazza, ez külön fel van tüntetve. Általában az idegenforgalmi adó mértéke felnőtt személy részére 7 kuna (kb. 0,95 EUR). Horvátország egyes, kevésbé fejlett idegenforgalmi területein ez alacsonyabb. Előszezonban és utószezonban szintén alacsonyabb. Gyerekek 12 és 18 éves kor között ezen összeg 50%-át fizetik, míg a gyerekek 12 éves kor alatt az idegenforgalmi adót nem fizetik. Az Iroda külön felhívja a vendég figyelmét, hogy az idegenforgalmi adót köteles az Irodán keresztül befizetni. Ha erre e-mail, vagy telefon útján nincsen figyelmeztetve, akkor az idegenforgalmi adót a vendég közvetlenül abban az objektumba fizeti, ahol tartózkodik.

6. Az Utas jogai és kötelezettségei
Az Utas a Foglalást az Irodával megállapodott feltételek alapján valósítja meg, amelyek a nevére kiállított Voucherben vannak felsorolva. Amennyiben az utas a Voucherben feltüntetett feltételeket (nagyobb létszám, mint a foglaláskor feltüntetett, a tartózkodás meghosszabbítása, stb.) meg szeretné változtatni, fel kell vennie a kapcsolatot az Irodával, amely megbeszéli az új árat és realizálja a változást, amennyiben ez lehetséges. Az Utas jogosult használni az adott szálláshely egység teljes bemutatott felszerelését a megállapodott árak szerint. Amennyiben néhány további szolgáltatást kíván, amelyeket a megbeszélt feltételek nem tartalmaznak, azt az Irodával és a Bérbeadóval kell megbeszélnie. A szálláshely egységbe történő érkezéskor, az tiszta kell hogy legyen fel kell lennie szerelve tiszta ágyneművel, törölközőkkel és wc papírral. Az ágyneműt és a törölközőket hét naponta cserélik. A Bérbeadó a Vendégeknek köteles lehetővé tenni a szálláshely egység zavartalan használatát. Az Utas köteles betartani a házirendet és köteles tiszteletben tartani a Horvát Köztársaság összes törvényét.

7. Folyamat a lekérdezéstől a Foglalásig és fizetési modellek
Az Iroda a lekérdezéseket az Utastól e-mail útján, telefonon, írásban vagy az Iroda kirendeltségén személyesen kapja meg, ellenőrzi az adott szolgáltatás rendelkezésre állását és ezeket az információkat az Utasoknak továbbítja. Amennyiben az Utas kívánságát fejezi ki, nevében megállapodnak az adott időpontra és az adott szolgáltatásra. Ezzel az ő nevére megtörtént a foglalás az adott időpontra és az adott szolgáltatásra. Az Utas a Foglalás igazolását követően útbaigazítást kap az előleg befizetéséhez, amelyet az Iroda által meghatározott határidőn belül be kell fizetnie. A befizetés megérkezését követően az Utas az Irodától írásos dokumentumokat kap a befizetésről, attól függően, hogy melyik fizetési modellt választotta.

1 Modell.
Az utas a Foglalás megkötése után 40%-ot előleget fizet az Iroda számlájára. 60%-a fizetendő 32 nappal a Foglalás kezdete (bejelentkezés) előtt. Az előleg beérkezését követően az Utazó visszaigazolást kap a fizetésről, majd a fennmaradó összeg kifizetése után utalványt és számlát.

2 Modell
Ha kevesebb, mint 32 nap van hátra a foglalás kezdő időpontjáig (check-in), a teljes összeg az Iroda számlájára kerül kifizetésre. Fizetés után az Utazó utalványt és számlát kap.

A pénzátutalás költségei, illetve a banki kezelési költségek az Utast terhelik.


8. Check in, check out (a szállás elfoglalásának és elhagyásának órája)
Az Utasok a lefoglalt szálláshelyet a Foglalás első napján 12.00 óra után foglalhatják el, és azt a foglalás utolsó napján reggel 10.00 óráig el kell hagyniuk, kivéve, ha másként nincs megbeszélve.
Az Utasnak a Foglalás kezdetének napján éjfélig meg kell érkeznie a lefoglalt szálláshelyre, vagy a késésről az Irodát értesítenie. Amennyiben ezt nem teszi meg a Foglalást lemondottnak tekintik, és lemondási költségek kerülnek felszámolásra.

9. Az Iroda joga a változtatásokra és a lemondásra
Amennyiben az Iroda a befizetett Foglalás megvalósításában esetleges problémákat vesz észre, erről köteles az Utast értesíteni és részére helyettesítő szálláshelyet ajánlani. A helyettesítő szálláshely megvalósításának lehetetlensége esetén az Iroda kötelezi magát az összes, az Utas részéről az Iroda számlájára befizetett eszköz visszafizetésére. Amennyiben a Foglalás kezdetének napján, az előre nem látható problémák miatt, amelyeket nem lehet elhárítani, amelyek miatt a Foglalás nem valósítható meg, az Iroda arra fog törekedni, hogy az Utasnak helyettesítő szálláshelyet találjon az Iroda kínálatából. Amennyiben ez nem lehetséges, arra fog törekedni, hogy az Utasnak segítsen alternatív szálláshelyet találni, amely az Iroda ajánlatai között nem szerepel és visszafizeti az Iroda számlájára befizetett összes eszközt.

10. Panaszok
Amennyiben a lefoglalt szálláshelyre történő érkezéskor bizonyos hiányosságokat észlelnek, az Utas köteles azonnal kapcsolatba lépni az Irodával és együttműködni az Irodával és a Bérbeadóval, jóhiszeműen a hiányosságok elhárítása érdekében. Amennyiben a hiányosságokat elhárítják és azok a Foglalás megvalósítását nem zavarják, az Utasnak további panaszra nincs joga. Amennyiben a hiányosságokat nem lehet elhárítani, és azok kihatnak a Foglalás minőségére, az Utas a pihenésről történő hazaérkezését követően azonnal, de legkésőbb a Foglalás befejezését követő 7 napon belül köteles írásos panasszal élni és arányos kártérítést követelhet (e-mail: info@titravel.hr). A panaszt konkrét bizonyítékokkal nem kell alátámasztani.
NOTICE
Pursuant to an article 6, item 3. of "Zakon o pružanju usluga u turizmu (Narodne Novine 130/17)",
it is possible to provide the tourist service user with a written complaint in the business premises,
at the address Ruđera Boškovića 7, 21000 Split,
via post to the address Ruđera Boškovića 7, 21000 Split,
by fax at 00385-21-494-820,
or by e-mail: b2b@titravel.hr.
We will respond to the written complaint within 15 days of receipt of the complaint.

11. Egyéb rendelkezések
Az Iroda kötelezi magát az Utas személyes adatainak védelmére, és azokat kizárólag a Foglalás érdekében használja fel. Amennyiben az Utas a Foglalást adott akció idején beszéli meg, akkor a Foglalást ezen feltételek mellet valósítja meg. A különböző akciók nem kerülnek összevonásra. Az Iroda és Utas minden esetleges problémáját megállapodás útján próbálják megoldani, amennyiben ez nem lehetséges, elismerik a Spliti illetékes bíróság illetékességét és a horvát jogot.


To Islands Travel d.o.o. 01.01.2007

Kérjük egy kicsit várni!